اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخبار پلیس مازندران| آزادسازی اراضی ملی در مازندران تا تکذیب کشف جسد مرد هندی در بابلسر

فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک فقره زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

اخبار پلیس مازندران| آزادسازی اراضی ملی در مازندران تا تکذیب کشف جسد مرد هندی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار مرتضی میرزایی در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان ساری افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند، شناسایی شدند.

وی افزود : با هماهنگی مراجع قضایی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره منابع طبیعی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه‌برداری صورت پذیرفته مشخص شد ۳۶۱ متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۲۰۲ متر مربع زمین‌خواری به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در شهرستان ساری خبر داد.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در معیت کارشناسان اداره منابع طبیعی از زمین تصرف شده بازدید که ۲۰۲متر مربع بوده و با توجه به مستندات موجود در پرونده، اعم از نظریه کارشناسان مربوطه و نیز اخذ استعلامات لازم، پرونده اولیه در این زمینه تشکیل پس از تایید تصرف غیرمجاز زمین مذکور رفع تصرف شد.

محمدپور خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف غیر مجاز را ۱۰میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا متهم دستگیر شده، پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

*شناسایی هویت جسد کشف شده در ساحل بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به انتشار خبری مبنی بر کشف جسد یک مرد هندی در سواحل دریا، گفت: جسد متعلق به یک جوان ۲۳ ساله اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار است.

سیدجعفر افضلی در تشریح این خبر بیان کرد: در ساعت ۱۱ صبح روز شنبه سیزدهم خرداد ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد مردی در حوالی پارکینگ ۹ بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جسد متعلق به یک جوان با هویت نامعلوم است که برای شناسایی هویت و علت تامه مرگ با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به شناسایی متوفی که اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار بوده و به علت غرق‌شدگی جان خود را از دست داد، افزود: با هماهنگی قضائی و تکمیل پرونده جسد متوفی به خانواده وی تحویل شد.

افضلی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر کشف جسد مردی هندی‌تبار در سواحل دریای بابلسر، ضمن تکذیب خبر فوق به رسانه‌ها به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی توصیه کرد، قبل از انتشار اخبار نسبت به بررسی صحت و سقم آن اقدام کنند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول